تقویت سخنرانی و فن بیان – راهکار های کاملا عملی همراه با مثال!

تصویر شاخص
سوالات متداول
 
 
 

تقویت سخنرانی و فن بیان – راهکار های کاملا عملی همراه با مثال!

قیمت دوره

99,000 تومان

تعداد

فرقی ندارد که چه تحصیلاتی داشته باشید و در چه جایگاهی قرار داشته باشید، در هرصورت تقویت سخنرانی و فن بیان میتواند در بهتر شدن شرایط‌تان تاثیر گذار باشد. در دنیای روابط محور امروزی، توانایی بیان خواسته‌ها و ارائه‌ی اصولی ایده‌ها یکی از مهمترین مهارت‌های مورد نیاز هرفردی است. برای اینکه بتوانید بهتر دیده و شنیده شوید، لازم است بتوانید بهتر خودتان را معرفی و ایده‌هایتان را ارائه کنید. در این مینی دوره از ژیوارآموزان، ما به شما دانش، بینش و راهکار ارائه‌ی یک سخنرانی خوب را آموزش میدهیم. اینجا قرار است بعد از دوره، با انجام تمرینات ساده اما مهمی که برایتان درنظر گرفته‌ایم، تقویت سخنرانی و فن بیان‌تان را با تمام وجود احساس کنید و از آن لذت ببرید.

تقویت سخنرانی و فن بیان

آموزش نکات مهم و اساسی در زمینه سخنرانی

چرا تقویت سخنرانی و فن بیان مهم است؟

ارتباط کلامی مهمترین راه ارتباطی انسانها با یکدیگر است، از طریق کلمات شما میتوانید افراد را متقاعد کنید که کاری برایتان بکنند، روی ایده‌تان سرمایه گذاری کنند و یا محصولی از شما بخرند. از طرفی اگر از کلمات یا لحن اشتباه استفاده کنید ممکن است به جای جذب کردن دیگران، باعث شوید که از شما متنفر شوند یا اعتمادشان را به شما از دست بدهند. سخنرانی کردن در دنیای امروز تبدیل به یکی از مهارتهای اساسی مورد نیاز انسانها شده و به نوعی معیار موفقیت یا شکست محسوب میشود. اگر میخواهید در دنیای پر از تغییرات سریع امروز، از قطار موفقیت جانمانید، ناچارید که صحبت کنید و خوب صحبت کردن را یادبگیرید.

چرا با ژیوار آموزان یاد بگیریم؟

تمام آموزشها به صورت فایل ویدیویی ضبط شده ارائه میشوند و هم میتوانید با ترافیک نیم بها به صورت آنلاین ببینید و هم میتوانید دانلود کنید و برای همیشه داشته باشید.

شاید فاصله شما با موفقیت، فقط یک سخنرانی عالی باشد...

ایجاد یک دید وسیع برای تقویت سخنرانی

اینجا علاوه بر یادگیری تکنیک‌‌های مختلف برای بهتر کردن فن بیان و سخنرانی، با آموزش‌هایی که دریافت میکنید به دید خوبی برای تقویت مهارت‌هایتان در هر زمان و مکانی میرسید. پس از این دوره شما دقیق‌تر از همیشه گوش میکنید و به سخنرانی هر کسی برای تقویت خودتان به عنوان یک کلاس درس توجه میکنید.

پشتیبانی پاسخ به تمام سوالات مرتبط به دوره

ما اینجا نیستیم که آموزش بفروشیم! ما اینجا هستیم که دانشمان را به افراد بیشتری منتقل کنیم و از دیدن پیشرفت‌های شما لذت ببریم، پس بعد از خریدتان رهایتان نمیکنیم، بلکه هر سوالی که داشته باشید میتوانید در بخش مربوطه در صفحه آموزشتان مطرح کنید و ما به صورت کامل به شما پاسخ میدهیم، حتی اگر لازم باشد با شما برای حل سوالتان تماس میگیریم.

آپدیت رایگان دوره درصورت اعلام نیاز

ما همیشه سوالات شما را بررسی و دسته بندی میکنیم و وقتی سوالی چند بار تکرار شود یا متوجه شویم موضوعی در آموزش درست برای مخاطبان جا نیوفتاده است، در سریعترین زمان ممکن یک ویدیوی آموزشی به عنوان آپدیت دوره ارائه میکنیم. این دوره نیز شامل آپدیت رایگان است و هرزمان که احساس شود موضوعی نیاز به توضیح بیشتر دارد، آپدیت میشود.

سرفصلهای دوره تقویت سخنرانی و فن بیان

بیشتر از هفت ساعت آموزش با ژیوار آموزان

آیا این سرفصل‌ها کامل هستند؟

ما در این دوره هرچه را که برای داشتن یک تدریس عالی نیاز دارید به شما گفته‌ایم، اما این دوره تمام نشده‌است و هیچوقت هم تمام نمیشود. دوره تربیت مدرس همیشه آپدیت میشود و آموزشها و نکات جدیدی به آن اضافه میشود و کاملتر و کاملترهم میشود.

جلسه اول را به اهمیت سخنرانی و بیان خطاهای رایج در سخنرانی پرداخته‌ایم. در همین جلسه چندین راهکار و موضوع مهم نیز آموزش داده شده است، تا جایی که با به‌کار بستن همین نکات، تا حد زیادی مهارت‌های کلامی شما تقویت میشود.

بخشی از سخنرانی، توانایی استفاده از کلمات و جملات درجای درست است. در این جلسه به شما یاد میدهیم که چطور دایره واژگانتان را گسترش دهید و دیگر کلمات را گم نکنید.

سخنرانی هم مانند هرمهارت دیگری نیاز به تمرین دارد، اما تمریناتش متفاوت است. در این جلسه علاوه بر آموزش نکات مهمی در زمینه‌ی سخنرانی و تقویت صدا، یادمیگیرید که چطور برای سخنرانی‌تان تمرین کنید.

شروع و پایان سخنرانی باید چطور باشد؟ چطور خودم را معرفی کنم؟ چطور صحبت‌هایم را جمع بندی و مرور کنم؟ اگر این سوالات برای شما مطرح است، این جلسه را با دقت ببینید، چون جواب تمامشان را به شما گفته‌ایم. 

این جلسه ورود کامل به بحث سخنرانی است، اینجا یادمیگیرید که در نقش یک سخنران حرفه‌ای باید چه کارهایی بکنید، در زمان سخنرانی چه تکنیک‌ها و نکاتی را رعایت کنید و بعد از سخنرانیتان چه اقداماتی را انجام دهید. این جلسه را با دقت زیادی ببینید.

محتوای دوره‌های ما هیچوقت تمام نمیشوند، همیشه مطالب جدیدی به دوره اضافه میشوند که میتوانید از آنها استفاده کنید و مهارتهایتان را بهتر و بهتر کنید. منتظر این آپدیت‌ها در صفحه آموزشتان باشید.

چند کلام خودماتی تر درمورد دوره تقویت سخنرانی و فن بیان

دیگه نمیخوام درمورد اهمیت سخنرانی کردن و یادگیری این مهارت چیزی بهت بگم، چون خودت بهتر از من می‌دونی که مهمه و به خاطر همون اومدی اینجا. الان میخوام بهت بگم که توی دوره‌ی تقویت سخنرانی و فن بیان چه خبره. اینجا ما همه چیزو به صورت کاربردی بهت میگیم. به جای مفاهیم کتابا و دوره‌های تئوری، بهت میگیم مشکل کجاس و چیکار کنی این مشکل حل میشه. همه‌ی دوره‌هم روی چنتا محور سواره؛ اول اینکه کلمه‌ی مناسب و به‌جا برای گفتن داشته باشیم، دوم اینکه کلمات رو درست بگیم، سوم اینکه از این کلمات جمله و از جملات یه سخنرانی مناسب بسازیم. توی جلسه آخر هم حرکات دست و بدن و… رو به جملات و سخنرانیامون اضافه میکنیم. کل کارمون همینقدر ساده‌س و با تمریناتی که برات گذاشتیم هر قدم که میای جلو، مهارتت بیشتر میشه. دیگه اینکه خودت از این اطلاعات چقدر استفاده کنی و چقدر تمرین کنی، به خودت بستگی داره، ولی مینی دوره‌ی سخنرانی و فن بیان، میتونه واقعا صحبت کردنتو بهتر کنه. 

منتظر چیز دیگری هم هستید؟

خب حق دارید!

هنوز نمیدانید آنهایی که شرکت کرده‌اند نظرشان درمورد دوره چه بوده، پس بیایید باهم نظراتشان را بخوانیم.

 

این دوره دقیقا برای چه افرادی مناسب است؟

لطفا ثبت نام نکن اگر...

حرف آخر درمورد دوره تقویت فن بیان و سخنرانی

این دوره به صورت کامل روی مطالب کاربردی تمرکز داره و همه‌ی اضافات و مطالبی که قرار نیست به درد بخورن توش پیدا نمیکنید، اما قرار نیست معجره‌هم بکنه، برای اینکه بتونید از این دوره نتیجه بگیرید، باید متعهد باشید که از چیزایی که بهتون میگیم استفاده کنید و تمریناتشو انجام بدین. اگه قول میدین اینکارو بکنین، منم بهتون قول میدم بعد از گذشت حداکثر یک ماه از انجام تمرینات، از نتیجه‌ای که گرفتین شکه بشین، اگرم قراره فقط بیننده باشین و کاری نکنین که پیشنهاد میکنم کلا ثبت‌نام نکنین.

دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
امتیاز کلی : 0.0
پیشنهاد شده توسط : 0 کاربر
بر اساس 0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.




اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تقویت سخنرانی و فن بیان – راهکار های کاملا عملی همراه با مثال!”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت دوره

99,000 تومان

 

تعداد
شما با خرید این محصول49امتیازدریافت می کنید
امتیازی ثبت نشده است
تعداد دانشجو : 60
تاریخ انتشار: 4 فوریه 2024آخرین بروزرسانی: 4 فوریه 2024تعداد بازدید: 550
قوانین و مزایای استفاده

 

  • دسترسی به فایل محصول به صورت مادام‌العمر
  • تضمین کیفیت آموزش ها
  • فعال‌سازی آنی لینک دانلود، پس از ثبت سفارش
  • فروش فقط از طریق ژیوارآموزان
  • به صورت رایگان یک یا چند آموزش را دریافت می کنید.
آواتار
مدرس

محمد کمری

دانش آموخته پرستاری دانشجوی مدیریت کسب و کار (MBA) و دانش آموز زندگی هستم اعتقاد دارم که رسالتم قدم برداشتن در راه تحقق برابری آموزشی است.
قیمت دوره

99,000 تومان

تعداد