ارائه سخنرانی در همایش – چطور یک سخنرانی عالی در همایش داشته باشیم؟

تصویر شاخص

ارائه سخنرانی در همایش – چطور یک سخنرانی عالی در همایش داشته باشیم؟

قیمت دوره

149,000 تومان

تعداد

ارائه سخنرانی در همایش یکی از رایج‌ترین راه‌های ارائه مقاله است که نسبت به ارائه پوستر امتیاز بیشتری دارد و البته به همان نسبت ریزه‌کاری و سختی‌های بیشتری هم دارد. بارها به چشم دیده‌ایم که دانشجویانمان بعد از دیدن کلمه‌ی سخنرانی یا ‌oral در پنل همایش، به‌جای خوشحال شدن از پذیرفته شدن مقاله‌شان‌، مضطرب شده‌اند. خب حق هم دارند، به یکباره در شرایطی قرار میگیرند که باید بروند و در جمع بزرگی از افراد باسواد و متخصص سخنرانی کنند و شاید هنوز دانشجوی کارشناسی و ترم‌های پایین هستند یا حتی اولین تجربه‌ی سخنرانیشان است. البته این اضطراب اگر درست مدیریت نشون میتواند تا روز ارائه بماند و بعد از خراب کردن ارائه حتی تبدیل به عامل سرخوردگی و کاهش اعتماد به نفس شود. برای همین است که ما این آموزش را ارائه کرده‌ایم و بعد از دیدن این دوره، تجربه شما از سخنرانی قطعا مثبت خواهد بود.

سخنرانی در همایش

چطور یک سخنرانی عالی در همایش داشته باشیم؟

چرا یادگیری سخنرانی در همایش مهم است؟

معمولا هرکاری اگه تجربه خوبی بهمون بده میریم سراغ تکرارش و اگر تجربه‌ی بدی داشته باشیم، ازش دوری میکنیم. سخنرانی هم همینه، متاسفانه خیلی وقتا با اینکه زحمت زیادی برای یه مقاله کشیدیم و کار خوبی ارائه کردیم ولی به خاطر ترسی که از سخنرانی کردن داریم همش خودمون رو عقب میکشیم و نمیریم سراغش، ولی اگه از اول این مهارت رو داشته باشیم و تجربه‌های خوبی رقم بزنیم یا حتی کم کم این کار رو تبدیل به یه تجربه‌ی مثبت کنیم، میتونیم به عنوان نقطه روشن زندگیمون ازش یادکنیم. به نظرم باید سخنرانی در همایش رو یادبگیریم تا راه پیشرفت و افتخار به خودمون رو برای همیشه باز کنیم، چون توی همین همایشاس که فرصت دوستی و همکاری با آدم حسابی‌های رشته‌ی خودمونو پیدا میکنیم. شک و تردید رو بذار کنار دوست من، مهارتی که بهش نیاز داری رو همین امروز یادبگیر.

چرا با ژیوار آموزان یاد بگیریم؟

تمام آموزشها به صورت فایل ویدیویی ضبط شده ارائه میشوند و هم میتوانید با ترافیک نیم بها به صورت آنلاین ببینید و هم میتوانید دانلود کنید و برای همیشه داشته باشید.

سرفصلهای دوره ارائه سخنرانی در همایش

+2 ساعت آموزش

آیا این سرفصلها کامل هستند؟

ما همه چیز را گفته‌ایم، حتی چیزهایی که انتظار شنیدنشان راهم ندارید، از اینکه قبل از ارائه چکار کنید تا کارهایی که بعد از ارائه هم باید انجام دهید. خیالتان راحت باشد که چیزی جا نمانده، اما اگر نکته جدیدهم لازم باشد به دوره اضافه شود، 

اولین کاری که باید بکنید پیدا کردن فایل راهنمای سخنرانی در همایش است. در این بخش به شمات میگوییم که از کجا این فایل را پیدا کنید.

اینکه چطور اسلایدهایتان را آماده کنید و در هر اسلاید به چه مطالبی بپردازید را در این قسمت به صورت کامل به شما آموزش میدهیم. همچنین به شما میگوییم که روی کدام مطالب باید بیشتر وقت بگذارید و توضیح بدهید.

قطعا غیر از آماده کردن اسلایدها کارهای دیگری هم هست که باید انجام دهید، در این جلسه به صورت کامل به این کارها پرداخته‌ایم. کارهایی که در این قسمت انجام میدهید تاثیر مستقیمی روی ارائه‌تان دارند.

این بخش که طولانی ترین قسمت آموزشمان است را به تکنیکها و کارهای حین ارائه و همچنین چند دقیقه‌ی پایانی ارائه‌تان که برای پرسش و پاسخ است اختصاص داده‌ایم. این بخش را جدی بگیرید.

ارائه شما با تمام شدن جلسه تمام نمیشود، بلکه باید کاری کنید که بیشترین اعتبار و امتیاز را از آن بگیرید. در این بخش ما نکاتی را به شما میگوییم که هیچ‌جای دیگر به شما نمیگویند.

ما به شما یک چکلیست ارائه میکنیم که بدانید در ارائه‌تان باید دقیقا چه مراحلی را طی کنید. این چک لیست را پرینت بگیرید و تا پایان تیک خوردن همه‌ی بخشها داشته باشید.

چند نکته مهم در مورد سخنرانی در همایش

برای سخنرانی در یک همایش شما باید هم به محتوای سخنرانیتان مسط باشید و هم تکنیکها و نکات مهم سخنرانی در همایش را بدانید. مهمترین بخشهایی که باید در سخنرانیتان به آن بپردازید مربوط به روش اجرای پژوهش و نتایج بدست آمده است. بخش مقدمه در سخنرانی شما در همایش اهمیت زیادی ندارد و با توجه به محدودیت زمانی این رویدادها، باید در سریعترین زمان ممکن از آن گذر کنید. به علاوه شما برای ارائه نیاز دارید کارهایی مثل طراحی پاورپوینت، انتخاب لباس مناسب، تمرین ارائه مقاله و… را انجام دهید. در دوره‌ی ارائه‌ی سخنرانی در همایش ما ابتدا به موضوع استانداردهای هر همایش و نکاتی که باید رعایت کنید پرداخته‌ایم و بعد از آن نحوه ساخت اسلاید را به تفکیک هربخش از ارائه‌تان آموزش داده‌ایم. در جلسه‌ی بعدی به کارهایی که قبل از ارائه باید بکنید اشاره کرده‌ایم، به شکلی که اگر همین نکات را رعایت کنید میتوانید انتظار داشته باشید در همایش یک سخنرانی عالی داشته باشید و تازه بعد از همه‌ی اینها رسیده‌ایم به بخش اصلی دوره، یعنی کارهای که از لحظه‌ی بلند شدن از جایتان بعد از خوانده شدن اسمتان باید بکنید تا لحظه‌ی نشستن سر جایتان بعد از سخنرانی و جواب دادن به سوالات. البته دوره‌ی سخنرانی در همایش به همینجا ختم نمیشود و ما در یک جلسه به کارهای مهم بعد از سخنرانیتان پرداخته‌ایم و به شما گفته‌ایم که چطور میتوانید از همین سخنرانی راهی برای همکاری‌های بیشتر، افزایش اعتبار و شناخته شدن در جوامع آکادمیک و حتی درآمد زایی بسازید.

منتظر چیز دیگری هم هستید؟

خب حق دارید!

هنوز نمیدانید آنهایی که شرکت کرده‌اند نظرشان درمورد دوره چه بوده، پس بیایید باهم نظراتشان را بخوانیم.

این دوره دقیقا برای چه افرادی مناسب است؟

لطفا ثبت نام نکن اگر...

دوره سخنرانی در همایش برای کساییه که میخوان توی یه همایش مقاله‌شون رو ارائه کنن، پس اگه تو برنامه‌ت نیست که کار پژوهشی بکنی و یه روزی مقاله‌ت رو ارائه کنی، این دوره به دردت نمیخوره، پس ثبت‌نام نکن الکی. همچنین اگه قرار نیست در طول دوره نکات مهم رو یادداشت کنی و چیزایی که بهت میگم رو انجام بدی، بازم ثبت‌نام نکن، چون واقعا هیچ دردی ازت دوا نمیکنه، اینجا درسته که اصول ارائه رو بهت میگیم، اما یه سری چیزاهم هستن که باید درست انجامشون بدی و تمرینشون کنی، پس فقط اگه قراره تمرین کنی و برای ارائه‌ات آماده بشی روی دکمه‌ی ثبت‌نام بزن…

حرف آخر درمورد آموزش ارائه سخنرانی در همایش

ارائه سخنرانی در همایش مهارتیه که میتونه فرصتهای خیلی زیادی رو برای شما فراهم کنه. خودتون رو جایی تصور کنید که دارید مقاله‌تون رو با اعتماد به نفس ارائه میکنید و اساتید زیادی لذت میبرن از ارائه‌تون، چی میشه؟ ممکنه همونجا بهتون چندین پیشنهاد همکاری ارائه بشه یا حتی اساتیدی که از خارج از کشور اومدن فرصت مهاجرت تحصیلی و فاند گرفتن از دانشگاه خودشون رو براتون فراهم کنن. حالا اگه همون مقاله رو با ترس و بدون نشون دادن مهارت ارائه کنی چی میشه؟ نه تنها خبری از پیشنها نیست، بلکه خودتم نسبت به خودت حس بدی میگیری. ما با دوره‌ی ارائه‌ی سخنرانی در همایش این فرصت رو برات فراهم کردیم که بهترین تجربیات رو برای خودت بسازی. اگه میخوای متفاوت باشی و متفاوت نتیجه بگیری، همین الان روی دکمه‌ی ثبت نام در دوره کلیک کن. شاید این همون دکمه‌ایه که زدنش زندگیتو متحول میکنه…

اگر رمز پویا ندارید یا به هر دلیلی  نمیتونید از طریق سایت ثبت نام کنید، میتونید هزینه دوره رو به شماره کارتی که در این زیر گذاشتیم واریز کنید تا ثبت نامتون انجام بشه.

بعد از پرداخت لطفا عکس یا اسکرین شات رسید واریز رو از طریق یکی از راه های زیر برای ما بفرستین:

دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
امتیاز کلی : 0.0
پیشنهاد شده توسط : 0 کاربر
بر اساس 0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.




اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ارائه سخنرانی در همایش – چطور یک سخنرانی عالی در همایش داشته باشیم؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت دوره

149,000 تومان

تعداد
شما با خرید این محصول74امتیازدریافت می کنید
امتیازی ثبت نشده است
سطح آموزش پیشرفته
تعداد دانشجو : 119
مدت دوره: 02:00ساعتتاریخ انتشار: 25 سپتامبر 2023آخرین بروزرسانی: 29 آوریل 2024تعداد بازدید: 1955
قوانین و مزایای استفاده

 

  • دسترسی به فایل محصول به صورت مادام‌العمر
  • تضمین کیفیت آموزش ها
  • فعال‌سازی آنی لینک دانلود، پس از ثبت سفارش
  • فروش فقط از طریق ژیوارآموزان
  • به صورت رایگان یک یا چند آموزش را دریافت می کنید.
قیمت دوره

149,000 تومان

تعداد